Çocuğunuza İsim Önerileri: Sylei

Sylei ne mi? Ben de yeni öğrendim. Az sonra...

Şu bloğa yazmaya başladığımdan beri dünyanın çeşitli yerlerinden düzenli olarak "sylei" araması oluyor. Yakın zamana kadar aramalarım takma isimlerden öteye geçmemişti. Ama sonunda buldum.

Sylei, Afrikancada "liderlik eden kadın", "she who leads" anlamına geliyormuş. Buradan buldum: https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100815131503AASF9WT

Yorum yapan kişiye katılıyorum, Sylei en havalısı aynı anlamı taşıyan diğer dillerdeki karşılıklar arasında. Eğer isimler gerçekten karakteri etkiliyorsa bir kız çocuğu için bundan daha uygun pek az isim vardır.

İsmin anlamındaki perde kalktı ama bu aramanın neden bloğuma düştüğü hala gizemini koruyor. Google Translate'ten şüpheleniyorum. Neyse artık, gelenin başımın üstünde yeri var.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.