Online Portföyümü Açtım



Ne zamandır yaptıklarımı bir arada gösterecek bir portföy üzerinde düşünüyordum. Gittiğim iş görüşmelerinde portföy eksikliğimi hissettim. Özellikle içerik konusunda karşımdaki kişileri ikna etsem de bir türlü proje konusunda nedense güven kazanamıyordum.

Böylece, Wordpress'ten daha sonra domainini aldığım isim soyad kombinasyonuma geçireceğim bir hesap açtım. Burada daha önce internette ve basılı mecrada yayımlanmış öykü ve denemelerim, şu ana kadar yaptığım işler, üzerinde çalıştığım projeler, çalıştığım sektörler ve genel olarak mesleğim hakkında bilgilerle görüşlerim, ilerleyen zamanda da belki öykü ve makale çevirilerimi yayınlamayı planlıyorum.

Hakkımda bölümünde kısa bir özgeçmişimi bulabilirsiniz.

Vahşi kapitalizmin hizmetindeyim. Ziyaret etmek için adres: http://tugceaytes.wordpress.com/

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.