Edebiyat ve Sanat Rüzgarı Devam Ediyor!


Çerçi Sanat'ın ikinci sayısı epeydir yayında. 3. sayısının hazırlıkları sürüyor. Yepyeni yazılarla okuyucuyla buluşmak üzere olmanın heyecanı hissediliyor.

Dergi mutfağında yer almanın yanı sıra öykü ve denemelerimle de katkıda bulunmaya çalışıyorum. İlk sayıda "Baskı" adlı öykümün yayınlandığından bahsetmiştim. Hem de Yunus Kocatepe'nin özel çizimiyle.

İkinci sayıda reklam diliyle ilgili "Bu Yazı Satılıktır" denemem yayınlandı. Biraz deneyimlerimden, biraz 99 francs filminden, biraz da John Berger ve Roland Bartes'tan ilham aldım. Umutsuz bir yazı olduysa affola...

Yaşasın e-dergi


E-derginin ayrı bir heyecanı, güzelliği var. Çerçi Blog'da bununla ilgili bir yazı yayınlandı hatta. Maliyet, erişim, muhafaza etme ve çeşitlilik avantajlarının yanı sıra ben de bir madde eklemek istiyorum:

5. Doğa dostu olması: Çerçi Sanat'ın yayınlanma sürecinde hiçbir ağaca zarar gelmiyor! Bilgisayarınızdan, tabletinizden ve telefonunuzdan gönül ferahlığıyla okuyabilirsiniz.

Bu arada müjdemi vereyim: Yakın zamanda Çerçi Sanat'ı okumak için internete de ihtiyacınız olmayacak. Çünkü dosya olarak indirebileceksiniz!

İyi okumalar...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.