Edebi Gezgin Yayında! Peki İçinde Neler Olacak?


Bu bloğumu ve yavaş yavaş da olsa İstanbulfriendly'yi açarken aslında Edebi Gezgin'in planlarını çoktan yapmıştım. Ama onu birkaç nedenden dolayı ileri tarihlere atmıştım. Birincisi, standart bir gezi bloğundan öte bir şey yazmak istiyordum ve bu, işten arta kalan zamanda yapmak istemediğim bir şeydi. İkincisi, gezgin yönümü okur ve mazur görürseniz edebiyatçı yönümle birleştiren bir tarz yakalamak peşindeydim. Üçüncüsü de, elbette yazacak seyahatlerimin artmasıydı. (Umuyorum ki artmaya devam edecek.)

Edebi Gezgin de iş saatleri dışındaki zamana sıkışmak durumunda kaldı ama artık dayanamayacağım kadar başlama isteğiyle doldum. Diğer bloglardaki alıştığım adımlara çoktan alıştığım için kendimi sınamak açısından daha farklı bir şey denemek istedim. Daha sade bir tasarım ve çok daha az içerikle sürdürmeyi düşündüğüm Edebi Gezgin'i kitap bölümleri, denemeler veya seyahatnameler bütünü olacak şekilde ele almaya çalışacağım. (Böyle ağır şeyler yazdım ama her zaman böyle ciddi de olmayacak elbette!)

Edebi Gezgin'de sadece gezip gördüğüm yerleri değil bizzat seyahat ve seyahat kavramını, seyahatnameleri, seyahatle ilgili filmleri de yazmayı istiyorum. Gittiğim yerlerden fotoğraflar ve belki de videolarla renklendireceğim yazıları keyifle okuyacağınızı umuyorum. Bir kitabı yazar gibi yazmayı planladığım bloğun "Giriş" bölümünde ne yaptığımı ve Edebi Gezgin'de ne yapmak istediğimi daha ayrıntılı bir şekilde yazdım. Blogdaki yorum bölümüm yorumlarınıza her zaman açık. Beklerim:

http://www.edebigezgin.com/2015/06/giris-hayat-bir-kitaptr-ve-seyahat.html

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun. Takipçisi olacağım.

Tuğçe Ayteş dedi ki...

Teşekkür ederim.

Blogger tarafından desteklenmektedir.