altKitap 2016 Öykü Ödülü açıklandı, seçkideyim!



Arkadaşım Işıl'ın önerisiyle bu yılki altKitap öykü ödülüne katıldım. Gece açıklanan sonuçları sabah gördüm. Seçkideyim! Zaten yazdıklarımı çevrimiçi yayınlatma fikrine iyice yaklaşmışken güzel bir gelişme oldu bu.

Öykü seçilmezse blogda yayınlamak amacıyla anneme bir de resim çizdirmiştim. Madem böyle, ben de haberde kullanayım dedim. Neden soğan olduğunu öyküyü okuyunca anlayacaksınız :)

Öykümün adı "Şüphe". Seçkide yayınlanmadan önce tadımlık bir parçayla sizi baş başa bırakayım:

"Onu anlatmaya nereden başlasam ki? En çok utanması hoşuma gider. Hülyalı hülyalı bakan ela gözlerine dayanamayıp kız sen ne güzel bakıyorsun deyince hemen gözlerini devirir. Yanakları kızarır, eli ayağına dolanır. İnsan içine karışmayı pek sevmez. Çarşı pazara çıkar arada. Soluk renkli bir başörtüsünü gevşekçe bağlar çenesinin altında. Birkaç kere ben de gittim onunla. Sözcüklerde tasarruf eder. Domates mi alacak? Parmağıyla gösterir. Mırıldanır: 1 kilo. Uzaklara gözlerini hafif kısarak bakar. Kaç kere doktora gidelim dedim. Çekinir."

Bütün kazananları buradan görebilirsiniz: http://www.altkitap.net/altkitap2016oykuodulu/ 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.